It is currently Sat May 18, 2013 9:14 pm

Post new topic Reply to topic  [ 1138 posts ]  Go to page Previous  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76  Next
Author Message
 Post subject: Re: [15] WTA-Birmingham, Groot-Brittanië (TierIII) [F: YANINA - K.Bondarenko (12)]
PostPosted: Sun Jun 15, 2008 5:07 pm 
Full Member
Full Member

Nen hele dikke knuffel Nina. Dit verlies zal waarschijnlijk zwaar op je maag liggen, maar als je er achteraf op terugkijkt kan je er alleen maar trots op zijn.

Ook al heb je de finale héél nipt verloren er zijn enkele dingen die je zeker moet meenemen naar volgende tornooien. Het belangrijkste vind ik dat je jezelf alle kansen gegeven hebt om toch maar het tornooi te winnen. Een bal in de tiebreak die in je nadeel wordt goedgekeurd, een knieblessure die je vanaf de 2de set parten speelt,... Allemaal dingen waar je je toch kon over zetten en die achteraf gezien eigenlijk geen invloed hebben op het eindresultaat. De reden waarom je deze match verloren hebt zijn zenuwen, de gedachte dat je voor de eerste keer een WTA-tornooi kon winnen. Maar daar leer je wel mee omgaan. Het is veel belangrijker om te zien dat je mentaal sterk genoeg bent om met tegenslagen om te gaan. Ook al kon je deze match niet afmaken, ik ben er zeker van dat je nog meerdere keren in dezelfde positie zal staan en dat je dan wél de match (het tornooi) zal winnen  :)

Proficiat Yanina! Verzorg die knie maar goed en hopelijk kan je er op Wimbledon terug tegenaan (Rosmalen vrees ik een beetje voor).

Profile  

Post subject: Re: [15] WTA-Birmingham, Groot-Brittanië (TierIII) [F: YANINA - K.Bondarenko (12)]
PostPosted: Sun Jun 15, 2008 6:24 pm 
Hero Member
Hero Member

Mooie finale, en spijtig genoeg verloren.
Maar je hebt schitterend gespeeld, gedurende de hele week.
Dit is nog maar je 3e WTA-tornooi, je eerste waar je echt meeging tot het finaleweekend, er wachten nog vele WTA-finales voor je als je zo verder evolueert ;D

Hopelijk is je knie snel hersteld en is het niet te erg! Veel beterschap en doe vooral zo voort.
Een dikke proficiat!

Profile  

PostPosted: Sun Jun 15, 2008 6:29 pm 
Full Member
Full Member

Proficiat! Dit was prachtig.
Uiteindelijk niet gewonnen van een heel sterke Bondarenko. Maakt niet uit, goed gespeeld en gevochten. Dit is pas het begin van je WTA carriere. Er komen nog genoeg kansen. Nog heel wat te verbeteren punten (fouten, opsalg %) en zo hoort het ook als jonge speelster.
Please, niks forceren voor Rosmalen he! Als het lukt met de knie graag, maar anders ...
Knieën zijn zo'n gevoelige dingen  :-X dus uitkijken.

Profile  

PostPosted: Sun Jun 15, 2008 6:33 pm 
Hero Member
Hero Member

Zenuwslopend was het. Mijn hoofd tolt er nog van. Ik dacht eerlijk gezegd dat Chokerenko het nog ging weggeven in die laatste tiebreak, maar dat deed ze dus helemaal niet :'( Jammer dat je zo nipt verliest Yanina, maar wat een tornooi zeg  :o Verzorg die knie nu maar goed  :)

Profile  

PostPosted: Sun Jun 15, 2008 6:58 pm 
Hero Member
Hero Member

Yanina, Yanina, Yanina, gij was ni goed voor mijne tikker seg ;D

Zeer spannende match met mooie rally's, zeker met je knie dacht ik dat je het zou opgeven.
Maar je beet door en keerde de match zich nog om, ik geloof ni wat ik zag! :o

Maar je miste een tikkeltje ervaring om het te kunnen afmaken, maar je zal er veel uit van kunnen leren. En wat met dat knie betreft, zou ik liever hebben dat je geen risico's neemt en uitgerust aan Wimbledon kunnen beginnen...

PS. Er staat eindelijk een foto van Yanina op haar profiel van de WTA-site! :D

Profile  

PostPosted: Sun Jun 15, 2008 7:09 pm 
Hero Member
Hero Member

proficiat voor een schitterende week en een knappe wedstrijd.
de match was wel niet erg student-vriendelijk, zo lang  :P
hopelijk is dat probleem met de knie niet ernstig

nu hopen op een goeie loting in wimbledon!

Profile  

PostPosted: Sun Jun 15, 2008 7:10 pm 
Sr. Member
Sr. Member

Een heel dikke proficiat Yanina, super knap hoe je bleef vechten, je mag best wel trots zijn op jezelf!!!!  :D

Hopelijk valt het mee met de knie is heb je er snel geen last meer van!  :-*

(Wat is er aan de hand met de site? Ik geraakte er al van ergens in het midden van Yanina's match niet meer op  :( of ligt dat aan mijn pc  :-\ )

Profile  

PostPosted: Sun Jun 15, 2008 7:12 pm 
Newbie
Newbie

Proficiat Yanina, je hebt nu wel bewezen dat je dit niveau zeker aankan. Laat je knie nu maar rusten zodat je fit bent voor Wimbledon.

De site heeft idd een tijdje plat gelegen heb ik indruk.

Profile  

PostPosted: Sun Jun 15, 2008 7:16 pm 
Newbie
Newbie

Sam wrote:
Nen hele dikke knuffel Nina. Dit verlies zal waarschijnlijk zwaar op je maag liggen, maar als je er achteraf op terugkijkt kan je er alleen maar trots op zijn.

Ook al heb je de finale héél nipt verloren er zijn enkele dingen die je zeker moet meenemen naar volgende tornooien. Het belangrijkste vind ik dat je jezelf alle kansen gegeven hebt om toch maar het tornooi te winnen. Een bal in de tiebreak die in je nadeel wordt goedgekeurd, een knieblessure die je vanaf de 2de set parten speelt,... Allemaal dingen waar je je toch kon over zetten en die achteraf gezien eigenlijk geen invloed hebben op het eindresultaat. De reden waarom je deze match verloren hebt zijn zenuwen, de gedachte dat je voor de eerste keer een WTA-tornooi kon winnen. Maar daar leer je wel mee omgaan. Het is veel belangrijker om te zien dat je mentaal sterk genoeg bent om met tegenslagen om te gaan. Ook al kon je deze match niet afmaken, ik ben er zeker van dat je nog meerdere keren in dezelfde positie zal staan en dat je dan wél de match (het tornooi) zal winnen  :)

Proficiat Yanina! Verzorg die knie maar goed en hopelijk kan je er op Wimbledon terug tegenaan (Rosmalen vrees ik een beetje voor).

Goeie analyse sam ... Ze mag er zeker heel erg blij mee zijn (al vrees ik dat ze het niet echt is) Ze heeft haar kansen gehad en miste de ervaring om het af te maken. Bij 6-5 in de 3de set begon ze echt te veel aan de overwinning te denken met bijhorend hewit'achtig ketinggepruts en al ... Ze heeft haar vechtlust nog maar eens getoond. Ze heeft heel veel geleerd van dit tornooi. Volgens mij was het trouwens realistich gezien een beetje vroeg voor haar om een WTA tornooi te winnen het was amper haar 2de tornooi (ni slagen mensen tis ni slecht bedoelt) Het was enorm close ... ik las zelfs op WTAworld dat ze allebei 119 gewonnen punten had wat nog maar eens toont dat ervaring en stressbestendigheid serieus hebbe meegespeeld.
Rosmalen zou ze volgens mij ni mogen spelen. Ze heeft nu al 2 volle weken achter de rug en wimbledon staat voor de deur... ook al is het spijtig voor de mensen die planden te gaan zien ( Darcis zit er ook nog in  ;) ) Ma allez chic gedaan en geniet nu is van die prachtige prestatie ...

khoop dak door die match nu morge ni buis voor informatica maja het was het zeker waard  O0

Profile  

PostPosted: Sun Jun 15, 2008 7:21 pm 
Full Member
Full Member

Gemengde gevoelens maar een overheersend positief gevoel  :)

Jammer dat je verloren hebt  :( het was zo nipt!

Maar kop op hé, een finaleplaats in Birmingham is super!  :D

Proficiat voor je parcours en de finaleplaats  :-*
Je hebt in de finale bewezen dat je het waard was (bent) om daar te staan  ;)

Profile  

PostPosted: Sun Jun 15, 2008 7:21 pm 
Administrator
Administrator

Net berichtje gehad van Wendy en ze zou door de blessure niet hebben kunnen spelen hoe ze wilde en dat ze daardoor nogal gefrustreerd was.

Profile  

PostPosted: Sun Jun 15, 2008 7:22 pm 
Full Member
Full Member

Dorien. wrote:
Net berichtje gehad van Wendy en ze zou door de blessure niet hebben kunnen spelen hoe ze wilde en dat ze daardoor nogal gefrustreerd was.

Ja kan ik wel geloven dat ze gefrustreerd was  :-\

Profile  

PostPosted: Sun Jun 15, 2008 8:59 pm 
Hero Member
Hero Member

Ghoo Yaninaa!
De snoepkast is leeg bij ons,, zo spannend was die finale van uu.  :P
Maar kdenk dat je egt wel n fantastische week hebt gehad! :P
Je hebt fantastisch gespeeld && dat zal heel de wereld gewetn hebbn.  ;)
Yaninaa,, neem niet teveel risico's voor Rosmalen,, maar vooral n goed wimbledon meisjj!  ;D
Je verdient het egt?  :D
Yaninaa ruled n pakk.  :-*

x.

Profile  

PostPosted: Sun Jun 15, 2008 9:03 pm 
Full Member
Full Member

Hey Nina!!

Jammer dat je de finale verloren hebt, maar je hebt er echt een super tornooi op zitten, waarvoor een hele dikke proficiat zeker niet misplaatst is!!! Well Done!!!!!!
Ik was bijles aan het geven dit weekend, maar moet zeggen dat mn gedachten niet steeds op het wiskunde zaten, maar mn gsm in de hand vol spanning (zeker vandaag, amai!!!)

Verzorg je knie goed hé! En neem zeker geen risico's...

Profile  

PostPosted: Sun Jun 15, 2008 9:10 pm 
Administrator
Administrator

Goh Yanina, wat jammer dat zo'n droomweek dan zo moet eindigen... Ik heb het niet zozeer over het verlies op zich, dat is ook jammer natuurlijk, maar dat je daarbij dan belemmerd wordt door die pijnlijke knie  :-\

Hopelijk valt het allemaal mee.

In ieder geval, de mentale winnares van de dag ben jij, meisje, om nog zo'n wedstrijd af te leveren ondanks die pijn en zelfs ei zo na te winnen... Dat dwingt alleen maar respect af  :-*  :-*  :-*

- Gary Collins

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1138 posts ]  Go to page Previous  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76  Next