Sam wrote:
Nen hele dikke knuffel Nina. Dit verlies zal waarschijnlijk zwaar op je maag liggen, maar als je er achteraf op terugkijkt kan je er alleen maar trots op zijn.
Ook al heb je de finale héél nipt verloren er zijn enkele dingen die je zeker moet meenemen naar volgende tornooien. Het belangrijkste vind ik dat je jezelf alle kansen gegeven hebt om toch maar het tornooi te winnen. Een bal in de tiebreak die in je nadeel wordt goedgekeurd, een knieblessure die je vanaf de 2de set parten speelt,... Allemaal dingen waar je je toch kon over zetten en die achteraf gezien eigenlijk geen invloed hebben op het eindresultaat. De reden waarom je deze match verloren hebt zijn zenuwen, de gedachte dat je voor de eerste keer een WTA-tornooi kon winnen. Maar daar leer je wel mee omgaan. Het is veel belangrijker om te zien dat je mentaal sterk genoeg bent om met tegenslagen om te gaan. Ook al kon je deze match niet afmaken, ik ben er zeker van dat je nog meerdere keren in dezelfde positie zal staan en dat je dan wél de match (het tornooi) zal winnen :)
Proficiat Yanina! Verzorg die knie maar goed en hopelijk kan je er op Wimbledon terug tegenaan (Rosmalen vrees ik een beetje voor).
Goeie analyse sam ... Ze mag er zeker heel erg blij mee zijn (al vrees ik dat ze het niet echt is) Ze heeft haar kansen gehad en miste de ervaring om het af te maken. Bij 6-5 in de 3de set begon ze echt te veel aan de overwinning te denken met bijhorend hewit'achtig ketinggepruts en al ... Ze heeft haar vechtlust nog maar eens getoond. Ze heeft heel veel geleerd van dit tornooi. Volgens mij was het trouwens realistich gezien een beetje vroeg voor haar om een WTA tornooi te winnen het was amper haar 2de tornooi (ni slagen mensen tis ni slecht bedoelt) Het was enorm close ... ik las zelfs op WTAworld dat ze allebei 119 gewonnen punten had wat nog maar eens toont dat ervaring en stressbestendigheid serieus hebbe meegespeeld.
Rosmalen zou ze volgens mij ni mogen spelen. Ze heeft nu al 2 volle weken achter de rug en wimbledon staat voor de deur... ook al is het spijtig voor de mensen die planden te gaan zien ( Darcis zit er ook nog in ;) ) Ma allez chic gedaan en geniet nu is van die prachtige prestatie ...
khoop dak door die match nu morge ni buis voor informatica maja het was het zeker waard