Stefan wrote:
Wendy wrote:
Uiteindelijk valt dat ginder allemaal nog beter mee dan je zou denken hoor, dat queue'en is nog wel leuk. Ik vond dat vorig jaar toch. Maar Wimbledon ga ik dit jaar toch aan mij laten voorbij gaan, een mens kan niet alles willen he. RG was in ieder geval al heel leuk :)
Ik zou dit jaar voor het eerst naar Wimbledon gaan, de eerste twee dagen van het tornooi. Hopelijk kan ik dus wel wat Belgjes aan het werk zien! Nu, ik merk dat er hier al enkelen met Wimbledon-ervaring zitten, mag ik even enkele vraagjes afvuren?
- Wanneer zou je 's morgens moeten aanschuiven voor die ground pass om zeker binnen te geraken? Of toch om op een aanvaardbaar uur binnen te zijn? En is er eigenlijk een risico dat je niet binnen geraakt omdat er te veel volk voor je staat?
- Eénmaal binnen, hoe zit dat op die kleine courts, is het daar continu drummen voor een plaats? Is het bvb mogelijk om op een dag drie tot vier keer van court te veranderen of wordt het dan moeilijk om plaats te vinden als ergens een match begint die je graag wil zien?
- Misschien nog wat tips van professionele wachters om het queu'en leuker te maken? Of andere dingen die ik binnen Wimbledon of eventueel in de omgeving zeker eens moet bezoeken?
Alleszins al bedankt voor alle hulp!
- wij waren daar alrijd tussen 7u en 7u30, zijn altijd binnengeraakt, denk dat dat geen probleem mag zijn
- hangt er wat van af welke matchen het zijn ... als het een grote naam is dan is er logischerwijs ook meer volk, maar dat hangt echt wat af, moeilijk te zeggen. Er zijn trouwens ook banen zonder een echte tribune, daar staan dan wat bankjes naast en tussen de banen door is er een doorgang waarlangs je moet om naar andere banen te gaan, dus als daar iemand belangrijk speelt is het soms drummen om door te kunnen

- Het queue'en vond ik persoonlijk niet zo erg. De rij schuift ook constant op dus er zit wel beweging in. Ze komen ondertussen met vanalles rond en zo (yoghurtjes, kranten, fruitsap, ... ) echt, je blijft wel bezig, en da heeft wel iets vind ik om daar te staan wachten.
Veel plezier in elk geval