It is currently Wed Jun 19, 2013 1:53 pm

Post new topic Reply to topic  [ 202 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Next
Author Message
 Post subject: [16] Wimbledon, Groot-Brittanië (Grandslam) [EERSTE RONDE]
PostPosted: Sun May 18, 2008 8:56 pm 
Administrator
Administrator

Hoofdtabel 
R1: Y. Wickmayer lost to A. Sugiyama 4-6 2-6

Last edited by Dorien. on Tue Jun 24, 2008 2:43 pm, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject: Re: [17] Wimbledon, Groot-Brittanië (Grandslam)
PostPosted: Sun May 18, 2008 10:51 pm 
Administrator
Administrator

Go Yanina :D

Profile  

PostPosted: Thu May 29, 2008 2:36 pm 
Full Member
Full Member

Kan iemand mij helpen??? Ik wou nog even mijn profiel bijwerken maar ik geraak er maar niet bij. Bedankt :)

Profile  

PostPosted: Thu May 29, 2008 6:01 pm 
Administrator
Administrator

CROUCHING TIGER wrote:
Kan iemand mij helpen??? Ik wou nog even mijn profiel bijwerken maar ik geraak er maar niet bij. Bedankt :)

bovenaan bij het menu op profile klikken

Profile  

PostPosted: Sat May 31, 2008 4:24 pm 
Full Member
Full Member

enkel opletten als iemand ginder om 6h in de ochtend gaat staan wachten voor een ground-ticketje,en yanina dan toevallig op court 2 speelt bv.

Profile  

PostPosted: Sat May 31, 2008 5:16 pm 
Administrator
Administrator

waterrat wrote:
enkel opletten als iemand ginder om 6h in de ochtend gaat staan wachten voor een ground-ticketje,en yanina dan toevallig op court 2 speelt bv.

de enige courts waar je met een ground-ticket niet op kan zijn center court en court n°1 ... alle anderen is geen probleem. En als je daar toch op wil, tja, dan moet je er iets voor over hebben he en van de avond tervoren gaan wachten.

Uiteindelijk valt dat ginder allemaal nog beter mee dan je zou denken hoor, dat queue'en is nog wel leuk. Ik vond dat vorig jaar toch. Maar Wimbledon ga ik dit jaar toch aan mij laten voorbij gaan, een mens kan niet alles willen he. RG was in ieder geval al heel leuk :)

Profile  

PostPosted: Sat May 31, 2008 11:28 pm 
Newbie
Newbie

Wat kost een ground ticketje daar ??? ik had gekeken voor court n°1 en center en da was toch iets duurder dan RG niet ???

Profile  

PostPosted: Sun Jun 01, 2008 10:11 am 
Administrator
Administrator

guillermo wrote:
Wat kost een ground ticketje daar ??? ik had gekeken voor court n°1 en center en da was toch iets duurder dan RG niet ???

vorig jaar was dat 18 pond, ik dacht ergens gelezen te hebben dat het nu 20 is  ???

- Gary Collins

Profile  

PostPosted: Sun Jun 01, 2008 2:41 pm 
Full Member
Full Member

Wendy wrote:
waterrat wrote:

de enige courts waar je met een ground-ticket niet op kan zijn center court en court n°1 ... alle anderen is geen probleem. En als je daar toch op wil, tja, dan moet je er iets voor over hebben he en van de avond tervoren gaan wachten.

Uiteindelijk valt dat ginder allemaal nog beter mee dan je zou denken hoor, dat queue'en is nog wel leuk. Ik vond dat vorig jaar toch. Maar Wimbledon ga ik dit jaar toch aan mij laten voorbij gaan, een mens kan niet alles willen he. RG was in ieder geval al heel leuk :)

court 2 zijn wel staanplaatsen met een ground-ticket geloof ik?
en stel dat yanina tegen een topper moet in de 1ste ronde op court 2,
dan kunnen die staanplaatsen vlug volstaan denk ik.

niet dat ik eraan denk om naar ginder te gaan dit jaar,
maar is maar een ingeving.

Profile  

PostPosted: Sun Jun 01, 2008 2:55 pm 
Administrator
Administrator

court 2 zijn idd standplaatsen

vorig jaar hebben wij daar Serena en Jankovic toch goed kunnen zien (wel einde van vorige match daar gaan staan, maar dat is zeker niet langer dan dat je daar moet zitten als Yanina op RG op baan 8 speelt  ::) )

- Gary Collins

Profile  

PostPosted: Sun Jun 01, 2008 4:30 pm 
Administrator
Administrator

Elise wrote:
court 2 zijn idd standplaatsen

vorig jaar hebben wij daar Serena en Jankovic toch goed kunnen zien (wel einde van vorige match daar gaan staan, maar dat is zeker niet langer dan dat je daar moet zitten als Yanina op RG op baan 8 speelt  ::) )

in tegendeel  :laugh:

Profile  

PostPosted: Wed Jun 04, 2008 9:01 am 
Full Member
Full Member

Wanneer wordt eigenlijk bekend gemaakt wie op de hoofdtabel staat hier?

Profile  

PostPosted: Wed Jun 04, 2008 1:02 pm 
Hero Member
Hero Member

Renaat wrote:
Wanneer wordt eigenlijk bekend gemaakt wie op de hoofdtabel staat hier?

dat staat al vast

Profile  

PostPosted: Wed Jun 04, 2008 3:12 pm 
Newbie
Newbie

Wendy wrote:

Ik zou dit jaar voor het eerst naar Wimbledon gaan, de eerste twee dagen van het tornooi. Hopelijk kan ik dus wel wat Belgjes aan het werk zien! Nu, ik merk dat er hier al enkelen met Wimbledon-ervaring zitten, mag ik even enkele vraagjes afvuren?

- Wanneer zou je 's morgens moeten aanschuiven voor die ground pass om zeker binnen te geraken? Of toch om op een aanvaardbaar uur binnen te zijn? En is er eigenlijk een risico dat je niet binnen geraakt omdat er te veel volk voor je staat?

- Eénmaal binnen, hoe zit dat op die kleine courts, is het daar continu drummen voor een plaats? Is het bvb mogelijk om op een dag drie tot vier keer van court te veranderen of wordt het dan moeilijk om plaats te vinden als ergens een match begint die je graag wil zien?

- Misschien nog wat tips van professionele wachters om het queu'en leuker te maken? Of andere dingen die ik binnen Wimbledon of eventueel in de omgeving zeker eens moet bezoeken?

Alleszins al bedankt voor alle hulp!

Profile  

PostPosted: Wed Jun 04, 2008 3:31 pm 
Administrator
Administrator

Stefan wrote:
Wendy wrote:

Ik zou dit jaar voor het eerst naar Wimbledon gaan, de eerste twee dagen van het tornooi. Hopelijk kan ik dus wel wat Belgjes aan het werk zien! Nu, ik merk dat er hier al enkelen met Wimbledon-ervaring zitten, mag ik even enkele vraagjes afvuren?

- Wanneer zou je 's morgens moeten aanschuiven voor die ground pass om zeker binnen te geraken? Of toch om op een aanvaardbaar uur binnen te zijn? En is er eigenlijk een risico dat je niet binnen geraakt omdat er te veel volk voor je staat?

- Eénmaal binnen, hoe zit dat op die kleine courts, is het daar continu drummen voor een plaats? Is het bvb mogelijk om op een dag drie tot vier keer van court te veranderen of wordt het dan moeilijk om plaats te vinden als ergens een match begint die je graag wil zien?

- Misschien nog wat tips van professionele wachters om het queu'en leuker te maken? Of andere dingen die ik binnen Wimbledon of eventueel in de omgeving zeker eens moet bezoeken?

Alleszins al bedankt voor alle hulp!

- wij waren daar alrijd tussen 7u en 7u30, zijn altijd binnengeraakt, denk dat dat geen probleem mag zijn

- hangt er wat van af welke matchen het zijn ... als het een grote naam is dan is er logischerwijs ook meer volk, maar dat hangt echt wat af, moeilijk te zeggen. Er zijn trouwens ook banen zonder een echte tribune, daar staan dan wat bankjes naast en tussen de banen door is er een doorgang waarlangs je moet om naar andere banen te gaan, dus als daar iemand belangrijk speelt is het soms drummen om door te kunnen :P

- Het queue'en vond ik persoonlijk niet zo erg. De rij schuift ook constant op dus er zit wel beweging in. Ze komen ondertussen met vanalles rond en zo (yoghurtjes, kranten, fruitsap, ... ) echt, je blijft wel bezig, en da heeft wel iets vind ik om daar te staan wachten.

Veel plezier in elk geval ;)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 202 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Next