Ik ben blij dat ik naar Birmingham ben geweest, het was zeker een hele goeie match van Yanina, alleen doodjammer dat het zo moest lopen

en dan heb ik het niet over het verlies, maar over die blessure, als je haar daar zag staan na die behandeling en ineens die handdoek over haar hoofd ging om de tranen wa te verbergen, das echt hartverscheurend

tging moeizaam achteraf ... als ze een punt verloor elke keer slaan op die knie uit kwaadheid en frustratie dat ze niet kon spelen hoe ze wilde door de schuld van die knie!! man man, die beelden ga ik nooit vergeten.
Maar al bij al ... Yanina heeft daar een pracht van een toernooi gespeeld en ook de finale was daar een toonbeeld van. Bij een set achterstand je redelijk ernstig blesseren (zo erg dat je met moeite normaal kan stappen) en toch nog de kracht zoeken om verder te gaan, wetende dat, als je bij één of ander wonder toch die tweede set nog weet te winnen dat er ook nog een derde volge, dat niets zeker is over winst of verlies en ivm die knie ... echt waar, maar één woord voor: RESPECT!!! dat getuigde echt van een enorm grote wil om door te gaan en vechtersmentaliteit.
Chapeau Yanina, echt waar!!!
ik hoop dat het nu allemaal wat op zijn plooi valt met die knie en dat een weekje rust voldoende zal zijn, maar als dat niet zo is, geen risico's nemen, er is nog meer dit seizoen dan enkel Wimbledon